Strona główna / Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie internetowym. Zależy nam na Twoim zadowoleniu, dlatego oferujemy przejrzyste zasady dotyczące zwrotów i reklamacji.


Prawo do odstąpienia od umowy:


Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy przesłać pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy na nasz adres e-mail


Warunki zwrotu:


Towar musi być w stanie nienaruszonym, nieużywanym i w oryginalnym opakowaniu, z kompletem metek oraz akcesoriów. Koszt odesłania produktu ponosi Klient, chyba że zwrot wynika z naszej winy (np. otrzymano niewłaściwy produkt).


Zwrot środków:


Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwróconego produktu i weryfikacji jego stanu. Środki zostaną zwrócone tą samą metodą płatności, jakiej użyto podczas zakupu.


Zgłoszenie reklamacji:


Reklamacje dotyczące wad towaru lub niezgodności z zamówieniem należy zgłaszać w terminie 14 dni od daty zauważenia problemu. Prosimy o przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego wraz z opisem wady, numerem zamówienia oraz zdjęciami uszkodzonego produktu na nasz adres e-mail.


Rozpatrzenie reklamacji: Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadku uznania reklamacji Klient może wybrać: Wymianę produktu na nowy. Naprawę towaru (jeśli to możliwe).Zwrot pieniędzy.


Koszty reklamacji: Koszt przesyłki reklamacyjnej ponosi sklep, jeśli reklamacja zostanie uznana. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:


📧 E-mail: sklep@squareprint.pl


📞 Telefon: +48 601 909 201


Dziękujemy za zaufanie i zakupy w naszym sklepie!